Theme header background image
Licznik odwiedzin: 316717

Projekty

Czujnik jakości powietrza w Gminie Trzcinica Wsparcie aktywności zawodowej rodziców w Gminie Trzcinica - utworzenie pierwszego żłobka Akademia wesołego przedszkolaka w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Laskach Budowa strefy aktywności (street workout) w miejscowości Trzcinica Budowa kanalizacji sanitarnej, w tym rozdzielenie sieci ogólnospławnej oraz budowa systemu zaopatrzenia w wodę wraz z odtworzeniem dróg 
w miejscowości Trzcinica Przebudowa z rozbudową przedszkola w miejscowości Laski Program Rewitalizacji Gminy Trzcinica

SIP Trzcinica

BIP


Informacje PSP

Zgaś ryzyko Stop pożarom traw

Zgłoś problem

CEIDG

ESP

Aktualności

Kampania "PRODUKT POLSKI - KUPUJ ŚWIADOMIE"

Opublikowany przez admin Środa, 06.11.2019

Kampania „PRODUKT POLSKI – KUPUJ ŚWIADOMIE”, realizowana przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.

Aby ułatwić konsumentom identyfikację produktów wytworzonych z polskich surowców, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi opracowano znak „Produkt polski” i zasady jego stosowania. Zgodnie z ustawą o zmianie ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych produkty opatrzone tą informacją muszą być wyprodukowane z surowców wytworzonych na terenie Polski z tym, że w produktach przetworzonych dopuszcza się użycie importowanych składników (np. przypraw, bakalii) w ilości do 25% masy tych produktów, pod warunkiem że składniki takie nie są wytwarzane w kraju. Więcej o znaku „Produkt polski”

Oferta produktowa rynku żywnościowego określana jest przez zmieniające się preferencje konsumentów. Zmiana pokoleniowa, zdrowy styl życia, wzrost zasobności Polaków, rosnąca świadomość zakupowa konsumentów, postępująca cyfryzacja i informatyzacja społeczeństwa, a także kolejne zmiany legislacyjne idące w kierunku poprawy jakości produkowanej żywności, wpływają na konieczność podjęcia działań ukierunkowanych na wzrost sprzedaży krajowych produktów rolno–spożywczych w Polsce. Dlatego niezbędna jest zmiana podejścia do promocji żywności poprzez dostosowanie się do obowiązujących standardów i trendów rynkowych.
Mając na uwadze coraz większe zainteresowanie konsumentów polskimi produktami rolno-spożywczymi i obierając sobie za cel zwiększenie rozpoznawalności i zbudowanie silnej marki polskich produktów żywnościowych, wszystkie działania promocyjnie prowadzone zarówno przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, jak i inne instytucje i organizacje odpowiedzialne za promocję polskiej żywności, realizowane są w ramach spójnej i jednolitej strategii komunikacji. Ma ona zwiększyć siłę i efektywność realizowanych przez sektor rolno-spożywczy działań informacyjnych i promocyjnych. Opracowana przez MRiRW „Strategia Promocji Żywności” określa jako główną ideę promowanie polskiej żywności pod wspólną marką „Polska smakuje”.
Jest to odpowiedź na konieczność zbudowania silnej i rozpoznawalnej marki polskiej żywności. Marki, która w świadomości konsumentów będzie utrwalana poprzez znak graficzny i hasło słowne „Polska smakuje”. Marki, która będzie gwarantem najwyższej jakości produktów spożywczych. Głównym komunikatem „Polska smakuje” jest jasny i czytelny przekaz, że żywność wytwarzana w ramach systemów jakości żywności i posiadająca stosowne, uznawane przez MRiRW certyfikaty, spełnia najwyższe parametry jakościowe, sanitarne, a także smakowe.

Więcej informacji na temat kampanii na stronie:

https://www.polskasmakuje.pl/produkt-polski/